კომპანიისთვის საკვანძო ბაზრებად დასახელდა ჩრდილოეთ ამერიკა, ჩინეთი და იაპონია, სადაც Renault-Nissan-Mitsubishi-ს ალიანსიდან ლიდერი იქნება Nissan. ევროპაში, ლათინურ ამერიკასა და წყნარი ოკეანის რეგიონში კი ალაინსი ე.წ. მიმდევარი იქნება.
კომპანია გეგმავს გაყიდვების გაზრდას C და D სეგემნტებში, ასევე ახალი ელექტრომობილებისა და სპორტქარების გამოტანას ბაზარზე. მომდევნო 3 წელიწადში კომპანია 12 ახალი მოდელის წარმოდგენას აპირებს. ამასთან
და ბოლოს Renault-Nissan-Mitsubishi-ს ალიანსის მოდელების უმეტესობა გადავა აქრიქტექტურაზე CMF (Common Module Family), რომელიც ამ დროისთვის საფუძვლად უდევს მოდეელბს Renault Clio და Nissan Juke. უახლოეს მომაავლში უნიფიცირებას დაექვემდებარებიან Mitsubishi Outlander და Nissan X-Trail.