მაგალითად, გერმანიის მთავრობას უნდა, რომ 2020 წელს გერმანიაში მინიმუმ ერთი მილიონი ელექტრომობილი იყოს რეგისტრირებული და როგორ ფიქრობთ, რამდენი ელექტრომობილი გაიყიდა გერმანიაში 2014 წელს? საუკეთესო ათმა მწარმოებელმა გერმანიაში შარშან ზუსტად 11 000 ელექტრომობილი გაყიდა. შედარებისთვის: ”ფოლკსვაგენი” 11 000 ”გოლფს” ზუსტად ორ კვირაში ყიდის.
წარმოგიდგენთ გერმანიაში გაყიდული ელექტრომობილების საუკეთესო ათეულს:
მე-10 ადგილი: Audi A3 Sportback e-tron
Audi A3 Sportback e-tron (ფასი: 37 900 ევროდან): 460 ეგზემპლარი
მე-9 ადგილი: Renault Twizy

Renault Twizy (ფასი: 6 990 ევროდან): 573 ეგზემპლარი
მე-8 ადგილი: VW E-Golf
VW E-Golf (ფასი: 34 900 ევროდან): 601 ეგზემპლარი
მე-7 ადგილი: Nissan Leaf
Nissan Leaf (ფასი: 23 790 ევროდან): 812 ეგზემპლარი
მე-6 ადგილი: Tesla Model S

Tesla Model S (ფასი: 71 140 ევროდან): 814 ეგზემპლარი
მე-5 ადგილი: Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi Outlander PHEV (ფასი: 39 900 ევროდან): 1068 ეგზემპლარი
მე-4 ადგილი: VW E-Up

VW E-Up (ფასი: 26 900 ევროდან): 1354 ეგზემპლარი
მე-3 ადგილი: Renault Zoe
Renault Zoe (ფასი: 21 700 ევროდან): 1498 ეგზემპლარი
მე-2 ადგილი: Smart Fortwo ED
Smart Fortwo ED (ფასი: 18 910 ევროდან): 1589 ეგზემპლარი
პირველი ადგილი: BMW i3

BMW i3 (ფასი: 34 950 ევროდან): 2231 ეგზემპლარი